torsdag 26 november 2009

Jag fick godis!

En sådan här röd kartong fick jag av Jessica som klarade sitt körkort igår =)

Det ska bli mumma... Jag var på stan på lunchen och införskaffade mig en ny maskara samt en toning tillmitt hår. Vilken maskara det blev har jag glömt då jag velade så mycket inne i butiken. Visserligen kom det med en och en annan extra grej också. Men det är sånt som jag behöver så det gör ju inte något.

Jag ska nog öppna min chockladkartong nu och smaka lite medans jag sätter mig och försöker ta tag i mina studier igen.

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Mm vad gott! Jag är en riktigt chokladfanatiker ;)
    Hoppas allt är bra med dig o magen förresten! Själv blir man bara större o osmidigare för varje dag ;)

    kram
    metrobloggen.se/trasslet (fanns ingen ruta att skriva blogg eller namnet i, så skriver det i inlägget :P)

    SvaraRadera