lördag 26 december 2009

Annandag jul

Idag är det annandag jul. mycket skoj har jag haft under julen men nu är julen slut. På julafton var vi hos Rasmus farfar först sen hemma hos pappsen. Mycket trevligt. Igår var jag hos faster och vi skulle på bio på Avatar i 3D men så blidde det ikke då det fanns så få och dåliga plattser kvar till den. Men idag ska vi minnsan på bio men det blir The Imaginarium idag. Avatar måste vi ju förboka ännu tidigare annars och denna bokade vi igår så det blir bra=)


Julklappar har jag också fått. Fina klappar. Det var många fina. Speciellt fick jag en fin ny digital kamera av min snälla man. Och en jätte fin klocka av faster. Av pappsen fick jag ett fint påslakan mm. Och mammsen hade införskaffat mycket baksaker till mig eftersom jag tycker mycket om att baka =) Många andra fina klappar fick jag också men det känns inte så skoj att skriva allt här. Men tack alla för de fina paketen!
Idag bakade vi lite igen. det blev chocklad doppade chockladbollar... Mmmm gott.
Nu är det inte långt kvar innan bebis kommer. Ska bli så skönt att inte vara gravid längre. Visst är det mysigt men det är också väldigt jobbigt. Och jag vill helst ha min lilla i famnen istället för i magen. Jag längtar massor och hoppas verkligen att allt ska gå bra denna gång.
Hoppas ni alla fick en trevlig jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar