tisdag 8 juni 2010

Tisdag morgon

Drömmar är någt helt fantastiskt. Inatt drömde jag att en man friade till mig. Jag blev så paff och satt bara där och kollade på honom utan att svara på en mycket lång tid. Dagdrömma är ju också något som är härligt. Det känns så skönt att bara sitta och stirra ut genom fönstret och drömma sig bort. Så har jag alltid vart. En drömmare. Det ingår även i mitt stjärntecken. (Fisk)



Dagen vet jag inte än vad den bjuder på. Ida och Lea skulle komma och fika. Men ut och röra på mig ska jag iallafall göra.
Nu ropar en rastlös Milo på sin mammi. Så jag ska ta hand om honom.

1 kommentar:

  1. Om ändå drömmar kunde gå i uppfyllelse.. I wish, i wish upon a star! :)
    Hoppas ni får en trevlig dag med tjejerna! En annan kan inte göra så mkt med en fot som värker!

    Kram!

    SvaraRadera