fredag 17 december 2010

Fredag

Härligt att kliva upp klockan sju för at ha tvättstuga? Kanske inte så härligt men däremot väldigt skönt att ha det ur världen.
Idag kommer två av mina kusiner hit. Tvillingarna. Åh vad mysigt vi ska ha. Jag måste rulla köttbullar idag tills imorgon samt julafton så det ska jag roa mig med. Kanske till och med någon av barnen vill hjälpa till. Funderar även starkt på att köpa en julskinka idag. Det är ju hur gott som helst och vi har inte fixat någon ännu i år. Trotts rabbaten på Ica MAxi på 100 kronor om man köper det. Hmm... Mycket dumt.


Om jag har lust senare ikväll så ska jag kanske baka lite julegott också. Tur att barnen följer med oss sen när vi handar för då kan de ju hjälpa att bestämma vad i så fall. Om de också vill baka. =)

Nepp nu är det snart dags att gå tillbaka till tvättstugan igen.
Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Ojojoj då hoppas jag att småkusinerna hjälpte till med rullandet, å även passat på att busa med Milo så du fått lite tid till julstök.

    Kram Lena

    SvaraRadera