onsdag 29 juni 2011

Jahapp... Kanske dags att skriva lite. M

Jahapp... Kanske dags att skriva lite. Midsommar spenderade med min familj. Först hemma hos svärmor sedan hemma hos min mor. Det var trevligt. Lördagen var jag också med familjen men på kvällen gick jag ner till Maria och vinade. MYCKET trevligt var det. =) På söndagen fick jag veta att jag levde då det var dags att kliva upp efter några få timmars sömn. Rasmus jobbade och milo struntar ju i att mamma har vart på galejj. ;) Mycket promenerade blev det iallafall och Maria hängde med oss. Igår... Måndag. Jaa... Fy fan för måndagar. Kaos kaos på jobbet. Kylskåpsdörren ramlade av korvar fastnade i grillen, mos maskinen strulade, inventering... Ja med mer och ännu mera. Hur som. Kvällen avslutades med ca 1,5 timmes barnvagnpromenad med Maria och givetvis barnen. Idag har det vart helt okej på jobbet lite små stressigt bara. Efter det åkte jag och milo hem till mammsen och åt middag samt att han fick bada i sin nya pool som jag köpte förut. När vi kom tillbaka till nykvarn gick jag på lite över en timmes promenad i hopp om att milo skulle somna. Shi fick jag. Nu sover han iallafall. Det ska jag med snart så man orkar upp imorgon igen. Nu har ni fått en snabb uppdatering. Natti natt världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar