söndag 30 oktober 2011

En helt okej helg går mot sitt slut...

Fredagen spenderades som vanligt hemma hos mammsen med Milo och mamma bänkade framför tvn. Igår (Lördag) Jag och Milo tog en prommis till centrum. Där passade jag på att gå in på glasbanken och införskaffa det som senare skulle drickas. Efter det gick vi till Ica och handlade "macka" till pippin. Sen gick vi bort till dammen och matade ankorna. efter det följde en promenix och till slut bilen hem till mammsen igen för att bjuda in sig själv på lunch. ;)
Rasmus kom också och åt. Efter någon timme åkte Rasmus och Milo iväg. Jag åkte hem och gjorde mig iordning. Sen kom min familj och körde mig till södertälje.
Hade en trevlig kväll med trevligt sällskap. Maria och jag rockade loss och slog klackarna högst upp i taket, uppe på Torekällberget. Efter det fick jag skjus hem av Rasmus kompis.

Idag har jag ägnat mig åt de saker jag vanligen gör på söndgar. tvätta, diska städa mm.
Givetvis har jag ju passat på att mysa extra mycket med min favorit kille i hela världen. Världens bästa Milo. Myspys Söndag. <3

Imorgon är det jobb igen. Kan ju medela för folket att jag inte är så sugen på det då jag håller på att bli sjuk. Men bara bita ihop och hoppas på att det försvinner. Vill verkligen INTE vara hemma och förlora en massa pengar nu när julklappar snart ska införskaffas.

Natti natt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar