tisdag 10 januari 2012

God kväll i stugorna. Längesedan jag skrev nu men jag lever. Vi har skrivit kontrakt på en ny lägenhet Äntligen! Vi flyttar första helgen i feb. Det ska bli så himla skönt. Jag ser verkligen fram emot detta. Annars jobbar jag och står i. Det finns lite andra saker också som har hänt men det är inget som jag känner är värt för alla att veta jag mår iallafall bra. Ja hela min lilla familj mår bra. Milo har vart sjuk ett tag men nu har även han friskat på sig. Natti natt gott folk!

1 kommentar:

  1. Så äntligen blir det av, en flytt, en större bostad. Stort grattis å ni e väl förtjänta av detta.

    Sen då?

    vad är viktigast?
    1 barn
    2 familj
    3 jag själv
    4 det jag själv kan påverka
    5 jobbet

    hmmm hmmm å hmmm ungar har ju alltig prio 1. Å så även lillprinsen Milo.

    Sen då? familjen? Jo äntligen en större lägenhet på G.

    3:an ???? bara du själv kan ta denna. Förändrig, vill eller vill inte? Men bara du kan ta möjligheten i att förändra bara dig å ingen annan.

    4 påverka? Det går bara att påverka andra, genom att själv vara delaktig.

    5 så jobbet. Klart jobbet betyder mycket. Men låt det aldrig betyda mer än dig å din familj. Det viktigaste är du, barn, familj.

    Så e det bara.

    Sträck på dig Linda, du e en fantastisk människa som har en fin son, å jobb å bostad. Du har en släkt som betyder mycket. Å du e en bra människa

    Var rädd om dej å din familj, det är dom som finns kvar.

    Å du underbart med nya lägenheten, ja Göteborg e ju änna långt bort haha.

    Var stolt.

    Kram

    SvaraRadera