torsdag 8 juli 2010

God kväll

Snart är det bingen för min del. Jag var så trött imorse och det vill jag inte vara imorgon när Milo vill vakna.
Idga har vi ätit lunch med Dessi och Malin på stan. Och vet ni vad? Jag och Milo har åkt buss både till södertälje och hem igen. Varmt som f-n var det kan jag lova men vi gjorde det.. =)
Gubben lagade min bil igår så den är hel igen men av någon anledning tog han min bil till jobbet idag och jag vill inte åka hans lilla för då måste man klämma in vagnen i baksätet och det blir så trångt.


Annars har vi inte gjort så mycket mer. Tog en liten promenad jag och Milo här i Nykvarn plus att vi var förbi Cina och sa hej en stund också.
Imorgon får vi se vad som sker. Vi ska iallafall förmodligen åka til hedlandet när pappa Rasmus slutar jobba.
Nepp nog med skitsnack för idag. Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar