tisdag 6 juli 2010

Lite bilder från gångna veckan

Jag har inte haft tid eller lust att blogga överhuvudtaget. Men no känns det som det börjar komma igång igen. Här är lite bilder från veckan som gått.

Igår var det heldag med Jessica och våra ungar =)





En prickig sjuk Milo kan faktist skratta och leka ibland =)



Hel dag med Dessi, Linda plus våra ungar. =)








Milo har vart sjuk. Öroninflamation, halsinfektion som gjort att han inte kunnat äta, feber och prickar över hela kroppen. Vårdguiden trodde det kunde vara scharlakansfeber och det är mycket möjligt att det var. Jag läste på om det och det verkar stämma in på hur han var och de sympom han hade. Men som tur är så är det som vattkopper du får det offtast bara en gång i ditt liv sen är du emun.
Men hur det än faller så har det vart jobbigt och påfrestande men nu är han en glad frisk kille igen. Vilket känns helt underbart. Jag har till och med glömmt de jobbigaste stunderna som var just då när han var som sämst. Det räcker med ett leende från honom och jag är lycklig igen.

Nu på kvällen hade jag lagt honom för natten men han vaknade. Jag skulle då vara duktig och få honom att somna om men han log mot mig så jag kunde inte låta bli att le tillbaka. Då började plutten skratta vilket resulterade i att jag började fnitra också. Han fick komma upp ett tag då han blev klar vaken men nu sover han igen. Han vet hur man charmar sin mammi.

Imorgon blir det stranden med Jessica, Dessi och våra ungar. Kankse en till Linda med hennes Elias också. Trevligt ska det bli. Första gången i år för migoch första gången ever för Milo.

Nu ska jag nanna kudden. Natti natt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar