söndag 23 januari 2011

Han går, på riktigt!

Ja tamej fan! Bara så där över en dag.
Jag satt med honom på golvet och han höll i mig. Sen släppte han mig och gick SJÄLV till pappa. Jag han räkna det till 20 steg. Jag blev överlycklig igen. Och givetvis, blödiga jag så började jag gråta. Efter det gick han istort sätt resten av tiden han var vaken. Underbara, älskade barn! Han blev så stor! Och jag är så glad över att jag får vara med om all utveckling. Detta med barn är det absolut häftigaste jag vart med om i hela mitt liv!
Kanske ska dra lite snabbt om dagen också.
Jag och Milo gick på ca en timmes promenad. Skönt! Milo sussade så gott nästan hela tiden. Sen en sväng in på affären och sen hem och lagade kyckling, pasta sallad. Efter det så gick vi ner till Cina och tog en kopp kaffe då låg Milo och sov i vagnen sen hem till Maria och pratade strunt.
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar