lördag 26 maj 2012

Lördag!

Helg, underbara helg. Äntligen är du här. Sommaren med, verkar det som.
Idag väntas grillning hos Rasmus farfar. tvättstugan är avklarad och städning av lägenheten.
Längtar tills imorgon faktist. Tanken var att jag och Rasmus skulle kolla på nya utemöbler samt cyklar till oss. Men vi får se vad det blir av det. Milo behöver nämligen en ny bilbarnstol också. Men men, något skoj ska vi nog kunna hitta på då vi båda är lediga. Kanske ta med lillefis till Torekällberget och titta på alla djuren?

Jag väntar fortfarande på besked gällande mitt arbete. Jag hoppas på att få det kanske nästa vecka. Men antar att jag får veta säkert 1 eller 2 veckor innan semestern om jag får vara kvar eller inte. Hmm... all väntan på allt. Verkligen allt i livet får man vänta på.

Vill och hoppas på posetiva besked gällande både jobbet samt en hel del annat.

Jag såg även att jag kommit med i en kampanj på Buzzador om TUCkex. Har ju redan testat dem, men de är ju goda så tänkte att jag ville vara med. Tur hade jag iallafall för med kom jag. ;)
Näpp nu blir det att lägga sig på sofflocket en stund innan lillefis vaknar igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar