måndag 15 april 2013

Måndag

Vad är grejen med Måndagar? Varför ska det vara så krångligt på jobbet, på just måndagar? Jaja, jag kom ju igenom dagen helskinnad. Har även hunnit tvätta 3 maskiner tvätt och slänga i en hårtoning. Den blev däremot inte så lyckad. Men får väl göra om den om någon vecka eller så. 

Saknar min lilla fisunge något fruktansvärt mycket idag. Ännu värre blir det när jag vet att det är en hel vecka kvar tills han är hos mig igen. Men något bör jag ju kunna sysselsätta mig med ändå så tiden går fortare.

Ny lägenhet är på gång också. Inflyttningen är inte fören 1 Juli men har jag tur så blir de klara med sitt hus tidigare så jag kan flytta tidigare. Jag hoppas verkligen. Vill så gärna starta mitt och Milos egna hem nu och ha en stabil punkt för min del också. Som läget är nu blir det lite snurrigt med två hem och packa väskor hit och dit.

Det var väl det för idag. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar