måndag 4 juli 2011

Längtan, eller...

Det känns som att dessa bilder var tagna igår. Eller ja... Iallafall för någon månad sedan.

Jag kan inte för hela min värld fatta att min pojke har hunnit bli 1,5 år snart. Han såg ju precis ut så här. =/
Jag älskar honom mer och mer för varje dag som går. Även fast jag inte kan förstå hur mycket kärlek det finns kvar att ge. Men det är oändligt.

I mellan åt kommer en längtan efter en till bebbe. Men det är så mycket som säger nej för mig just nu. Jag vill ordna saker först. Som tex. ha ett fast jobb, inte bara vikariat. Jag vill flytta också. Det är ju i och för sig redan bestämt att vi ska men, jag vill väl kanske inte riktigt bo i hyresrätt resten av mitt liv. Sen känner jag att jag inte är redo med min kropp för yttligare en graviditet heller. Känner att jag behöver vänta ett tag till.
Men när man ser små nyfödda bebisar så kniper det till ordentligt i äggstockarna kan jag lova. Jag ser även att Milo visar intresse för bebisar och tror att han skulle vilja ha en lillebror eller syster.
Hur som, det blir inga barn gjorda här på ett tag, MEN jag måste erkänna att jag är bra sugen. Hmm... Vilket dilemma va?! Egentligen inte. Men tänkte att jag skulle få ur mig dessa kännslor lite granna. SÅ!

Det är bara 8 arbetsdagar kvar nu till semestern. På Torsdag ska jag och Rasmus på begravning så då är jag ledig men utöver det är det bara 8 dagar kvar. Så mysigt det ska bli att var hemma fyra veckor med min Milo. <3

Ha en trevlig kväll gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar