onsdag 13 juli 2011

Snabb uppdatering...

Jobbat idag. Bara 2 dagar kvar nu till semestern... Ska bli så skönt. Ska även bli så underbart och mysigt att umgås med min älskade lilla fisunge! Som det är nu hinner man ju inte så mycket. Det är ju mest helgerna och de springer ju iväg fortare än fortast.
Kanske man till och med hinner träffa sina älskade vänner som man dessvärre inte har så mycket tid med nu som man skulle vilja. Visst går fyra veckor fort eller ja... Vi åker ju iväg också en vecka så tre veckor, men nog borde man väl hinna med MINST en fika eller lite lek. =)

Jag och Rasmus har funderat på om vi ska åka till Kolmården en sväng också men vi får se vad det blir. Något roligt mer än Gotland ska vi nog kunna hitta på. =)

Jag bara måste skryta lite om min Milo. Det är så kul nu. Jag har pratat med Maria och hon har sagt att hennes Livis fattar och pratar. Hon är jätte duktig. =) Nu har jag även märkt extra mycket på Milo att han fattar verkligen allt man säger till honom. Han har till och med, (trott eller ej) börjat lyssna på vad man säger till honom de senaste dagarna. (peppar peppar) I vanliga fall trottsar han i stort sätt allt men inte nu. Detta medför att jag just nu är en ännu lyckligare mamma. Som tex idag. Jag sa till Milo att han skulle sitta still på stolen och äta kakan. Han ville gå iväg ändå men då sa jag att då får du lämna kakan där. HAN GJORDE DET! Sen gick han tillbaka satte sig på stolen tog en tugga, lämnade kakan och gick igen! Min underbara duktiga lilla älskling! Jag är världens stoltaste!

Han bubblar ju en del också. Vissa saker förstår man men det mesta är ju bara bubbel. ;)
Mamma älskar dig mer än vad ord kan beskriva. Så pass att det gör ont i hjärtat! <3

Nu måste jag nanna kudden annars kommer jag inte upp imorgon igen.

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar