tisdag 27 september 2011

Blandat med allt...


Ja jag vet inte riktigt alls just nu. Just ikväll kan jag ju erkänna att jag känner mig ganska så nere. På dagen har det vart ganska okej faktist. Mycket att göra på jobbet. Inventering mm. Jag älskar när jag har mycket att göra på jobbet. Dagarna går fortare och man känner sig nyttig. Hinner inte tänka så mycket på att det börjar bli mörkt ute och andra dystra tankar. Ja... Allt är ju inte sämre på hösten. Hur mysigt är det inte med en massa tända ljus och en kopp te framför tv;n? Eller varför inte en härlig promenad ute när det är sol och så där friskt ute? Nu ser det ju dessvärre inte ut så varje dag. Men de dagarna gillas extra mycket.
Sen finns de ju dagar som denna idag. Dagen flyter på och är förbi innan man hinner reagera och kvällen fylls med depp.




Jag hoppas givetvis att det vänder snart och att morgon dagen bjuder på mer posetiva kännslor.
Jag skulle vilja fixa mitt hår också. Skulle velat göra det för länge sedan men... Det har liksom bara inte blivit av. Jag satte mig nyss och kollade priser på olika salonger (Då jag inte vill vara en börda för de jag vet kan, men som har mycket upp med sina egna liv. Jag vill inte störa. Så ta inte ialla upp ni som kan.) Jag höll bokstavligen på att ramla av stolen! FRÅN ca 900 för färgning. Kan tänka mig att mitt som jag vill ha skulle bli dyrare. Samt att jag skulle behöva klippa mig. Men nepp jag betalar inte flera tusen, har roligare saker att lägga de pengarna på. Jag har pratat med Rasmus kompis som är frisör om han kanske kunde fixa mitt hår. Än så länge är inget klart skulle bli i helgen om de inte var upptagna. Blir ju billagare. Är de det så tar jag och köper en färg och slänger i så utväxten försvinner iallafall. Sen tar jag saxen och ställer mig framför spegeln. Jag må vara snål men som sagt. Det är fan inte värt så mycket pengar.

Så var det med det! Ha en fortsatt trevlig kväll!
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar