onsdag 28 september 2011

Ensam hemma...

Idag har jobbade jag senare som vanligt på onsdagar. Men var klar ändå ca kvart över fyra.
Jag åkte hem och började röja och tvättade en maskin därav mina arbetströjor så jag kan vara ren och fräsch på jobbet imorgon. =)
Rasmus och Milo är iväg på egna äventyr så jag har ensamtid. Jag kan ju tala om att det kändes otroligt skönt eftersom jag då kunde passa på att röja av här hemma.

Idag fick jag veta att mitt vikariat blir förlängt till framemot sommaren. Så himla glad jag blir! Jag var ju bra orolig att jag snart skulle stå utan både arbete och inkomst, eftersom det vikariatet jag skrivit på för tar slut 30:e november. Men nu slipper det bli så. Lyckliga jag!

Nu ska jag passa på och hoppa in i en dusch innan grabbarna kommer hem här igen.

ha en trevlig kväll! Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar