tisdag 6 september 2011

Usch...

Så mycket som händer nu som inte alls känns okej. Både för mig och nära till mig. Jag önskar mer än allt annat att jag kunde göra något för mina nära, speciellt en för att göra det bättre. Tyvärr så går det inte. Jag önskar att du inte hade behövt stå ut med så mycket skit hela tiden. Jag kan inte förstå hur du kan vara så otursdrabbad. Du kommer klara detta. Även om vi inte hörs så ofta så finns jag här med dig i allt ändå. Tänker på dig massor. <3

Ingen tvättstuga blev det idag iallafall. Gubben har slarvat bort nyckeln. Men men tvättade lite här hemma istället. Men en hel tvättkorg kvar. Fattar inte vart all tvätt kommer ifrån?
Nu blir det natta cigg och sen bingen. Måste försöka sova orkar inte vara så trött imorgon.

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar