söndag 26 februari 2012

Lite över en Månad sen IGEN...

Jag vet inte varför man inte bara skriver när jag ändå är här inne. Kanske inte har något vettigt att skriva om.
I fredags var jag hemma från jobbet eftersom jag har vart riktigt förkyld och haft ont i halsen i stort sätt hela veckan. Halsvärken gick över dock är jag fortfarande förkyld.

Igår var jag och gubben på dejt.
Mitt uppe i stockholm. Kände oss som två st bondlurkar som var på sajtsing. ;)
Vi gick runt i en timme och letade efter någonstans att äta. Tillsist kände jag att "vad fan, det får bli donken" Men nepp. Vi hamnade på en resturang där vi tog en varsin öl och någon köttbit med potatis. När vi beställde började jag förklara för servitrisen att jagg tog just öl för jag kan inte det här med de olika vinsorterna. -Du får dricka vad du vill, fick jag till svars. Självklart får jag ju det tänkte jag. Vilket pucko man är! Varför börjar jag förklara mig över min beställning? =/ jag och gubben fick oss iallafall ett gott skratt.
Efter det blev det London taxi med gubbens vän bort till Cirkus där vi såg "Robert Gustavsson 25 år".
Mycket trevlig och kul kväll med mitt hjärta. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar