söndag 21 april 2013

Om...

Om jag kunde göra vissa saker.
 Jag kan inte ändra på vem jag är. Jag vill heller inte göra det. Jag önskar att vissa kanske skulle kunna acceptera det. Jag vill inte vara någon annan. Hata mig eller tyck om mig, men enbart för den jag är. Acceptera mina fel och brister så ska jag acceptera dina.

 Ingen har påstått att livet ska vara lätt att leva och det är det sannerligen inte heller. Men alla uppförsbackar och gropar som man tar sig igenom gör att man blir starkare, mer erfaren.
 Jag har lärt mig av mycket av mina misstag, dock inte alla. Men jag lovar att jag skulle säkerligen göra om dem. Mitt liv har skapat den jag är idag. Jag är stolt över mig själv! Fast jag gör misstag. Var du stolt över dig själv du också! Det finns ingen som du! Alla är unika!

Hoppas du/ni får en trevlig dag i solen!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar