torsdag 8 mars 2012

Kärlek

Denna vecka har gått så otroligt fort. Både jag och gubben blev chockade när vi fick reda på att det faktist var torsdag idag. Alltså underbaraste dagen på hela veckan imorgon igen då. FREDAG!

I helgen var Jessica och Leon här och myste med mig och Milo. Så mysigt vi hade. <3
Igår var vi och busade och myste hemma hos Livia och Maria efter jobbet/dagis.
Idag blev det bara jobb och mys hemma med mina fina favorit killar.

Underbara vänner har jag. Mina nära vänner som jag litar på till 100 procent och som jag älskar och beundrar, kan jag helt ärligt räkna på några fingar. Jag vet att dessa personer verkligen finns där om jag behöver dem och de vet att jag finns för dem. Även om man inte hörs av så vet vi att vi tänker på varandra. Jag behöver inga andra vänner för det kommer aldrig finnas någon som ni. <3
Måste även säga att min fina, fina man. Vi må ha gått igenom mycket skit tillsammans. Men så mycket lycka som nu finns. <3 Han är min absoluta bästa vän. Vi pratar om allt. Han förstår mig. (Inte gällande allt men för det mesta) Han dömmer inte mina tankar utan låter mig dela med mig av dem. Efter allt som hänt så känner jag att han kommer alltid att finnas för mig. Det finns ingen bättre än du hjärtat!

Sentemental afton idag.
Natti!

1 kommentar: