söndag 11 mars 2012

Söndag, bullbak och lite ångest...

Dagen började med segande hemma. Lite städ och tvätt på det. Sen gick jag och Milo ut i lekparken och mötte även en granne där. Milo fick massor av leksaks bilar som hennes barn inte längre ville ha. Sen satt vi och drack kaffe i solen.
Jag och Milo tog en lite tripp med bilen både hit och dit. Landade tillslut hos min morbror ett tag på fika. Sen kom gubben och vi åkte och handlade lite.
Väl hemma igen blev det bullbak för min del. Ca 90 bullar senare sitter jag nu här med ett hem som doftar bullar. ;)

Årsdagen till min ängel Hampus börjar närma sig igen. Usch. Lika jobbigt varje år. I år fyller hjärtat 4 år... 4 hela år. Kan inte fatta att det redan gått så lång tid. Som jag saknar honom! Jag tänker på honom varje dag. Och leker ofta med tanken på hur det skulle vara att få ha båda mina barn här. Hur Hampus skulle vara som person. Hur pojkarna skulle leka med varandra och även bråka. Hur de skulle vara att ha bara helt vanligt fredagsmys med båda mina små killar. Detta kommer ju givetvis aldrig att ske. Men drömma kan man ju alltid få göra.
Hampus, mammas lilla ängel... Ibland saknar jag dig så mitt hjärta skriker. Mina fina killar både i himlen och på jorden, jag älskar er villkorslöst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar