måndag 12 mars 2012

Nä men jag avslutar väl dagen med att säga pissenisse pissepotta. Hmm... Ja men så var det med det. Jävla skit ångest att komma på kvällarna och bara paja mitt humör. Vill bara sätta mig och gråta. Men jag vet att det inte hjälper. Alla tankar om varför?! Dessa tankar kommer aldrig försvinna men, Förhoppningsvis blir det bättre snart. Måste bara ta mig förbi årsdagen igen... Mitt vackra ängla barn... Varför? Tackar alla högre makter för vår fina underbara milo som får stanna hos oss. Är mer än tacksam! <3

3 kommentarer:

  1. Massa kramar och tankar till dig min vän!
    Kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste vara, men du är stark!
    Du VET att du orkar!!!
    Och vi (dina vänner) finns här för dig, always and for ever!!! <3

    SvaraRadera
  2. Du vet att jag finns här om du vill prata, de är bara att ringa <3

    SvaraRadera