onsdag 8 juni 2011

Halloj bloggen!

En underlig känsla flög igenom min kropp nu på kvällen. Hmm...
Jaha mycket som har hänt på senaste dessvärre orkar jag inte skriva det nu. Klockan är ju massor med tanke på att jag ska upp klockan 05:15.
Lite ändrade arbetsrutiner väntar från och med nästa vecka. Känns både posetivt och lite negativt. Kommer sakna mina kunder jag har nu bland annat men det är ju bara 2 veckors intervaller.
(Världens finaste Milo!)

Idag var jag och Milo på lång promenad i ca 2 timmar med Maria och Livia. Mycket skönt att röra på sig kan jag lova! Har känt mig så uppblåst de senaste dagarna och magen har börjat strejka igen. Men så blir det när man inte rör på sig som man ska. På´t imorgon igen ba!

Nepp nu en natta cigg sen se klart på "Off the map" Sen bingen.

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar