måndag 13 juni 2011

Måndag, måndag. Hemska Måndag.

Imorse gick det mesta som kunde gå fel, fel. Usch usch. Kaos på jobbet eftersom jag var på ett nytt ställe idag. Men på eftermiddagen så blev det bättre igen och jag hade kommit "ikapp" med mina sysslor.
Hoppas på en MYCKET bättre dag imorgon. Och det tror jag nog att det blir. Eftersom då lär jag ju komma in utan större problem. =)

(Mitt underbara Hjärta!)
Dagis personalen berättade idag att de hade vart och hälsat på där Milo skulle börja i Augusti. Han hade tyckt det var jätte roligt och verkligen tagit för sig. Busat och skrattat med en av sina blivande fröknar och allmänt trivts. Fick även höra att det var 3 andra barn som han går med nu som skulle börja på samma avdelning även i augusti. Så otroligt skönt att höra allt detta. Min stress inför det nya dagiset släppte med en gång. Det är sådan tur att Milo är så social som han är och att han älskar att gå på dagis.

Imorgon är det jobb igen så jag ska väl försöka hoppa in i duschen snart så jag kommer i säng någongång. Både jag och Rasmus somnade när vi nattade Milo. Tror till och med att vi somnade före Milo. Haha. Helt slut efter en hård arbetsdag.

Jag ska försöka få lite tid att skriva imorgon igen. Natti natt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar