torsdag 3 november 2011

Jobb, jobb och jobb. Det enda som snurra

Jobb, jobb och jobb. Det enda som snurrar i mitt huvud just nu. Det har vart lite halv kaos denna vecka då vi varit kort med personal. Många som vart sjuka. Men det är ju såna tider nu. Detta har resulterat att jag hoppat runt på olika stället denna vecka. Vilket gjort mig lite halv snurrig. Ska bli så himla skönt med helg nu. Bara underbara fredag kvar. Våga ÄLSKA fredagar.
Just nu sitter jag med mitt älskade underbara hjärta och kollar på filmen Cars för 3:e gången i rad. Bara i dag. Han är helt biltokig lillefisen. Jag och gubben satt och spekulerade om ifall vi kanske skulle flytta ut vår säng till vardagsrummet eftersom vi nu inte verkar lyckas få tag på en trea. Känns lite si så där. Men vad gör man inte för världens finaste underbaraste pojke?

1 kommentar:

  1. Tja livet e fullt med prioreteringar. Hoppas ni snart får större.

    SvaraRadera