söndag 20 november 2011

Längtan... Eller typ.

Åter igen har suget efter att ha en liten bebbe i magen infunnit sig. Vissa dagar starkare än andra. Ibland inte alls. Men idag känner jag extra mycket. Vet faktist inte varför men det kommer bara såna perioder.
Det passar sig överhuvudtaget inte alls just nu. Men det vore myspys. Men här ska det väntas. Det finns lite saker som jag känner bör vara ordnade innan det är dags för en till. Bland annat så behöver jag ha ett fast jobb. Jag vill inte vara vikarie och känna att jag inte har något att gå tillbaka till. Sen känner jag att vi behöver ha större bostad redan som det är. Vi har inte plats för en till som läget är just nu. Redan nu känns det för litet. Kanske till och med köpa ett hus först? Jag vet inte. Sen vill jag egentligen att Milo ska vara äldre. Jaja men om och men. MEN OM jag nu skulle råka bli gravid så är ju det mer än välkommet. Men jag tänker absolut INTE sluta med preventivmedel nu. Så, så var det med det.
Idag har jag, Milo och Rasmus vart ute och flängt lite. Köpt två julklappar till Milo samt massa saker att slå in julklappar med och givetvis att göra lite julklappar med. Åh DETTA ska bli roligt! På Söndag är det första advent redan. Bara 7 dagar kvar. I love it! Finns det något mysigare än allt fix inför julen? Doften, pysslet, ljusen, glöggen... Ja allt! Åh så jag längtar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar