måndag 18 april 2011

Bra dag, helg mm...

Jag är hemskt dålig på att uppdatera har jag märkt. Men så blir det när man jobbar.
Helgen har vart jätte trevlig. I fredags efter jobbet åkte jag hem till svärmor och hämtade Milo. Han hade vart hemma med pappa hela dagen eftersom att Rasmus jobbade 16-24. Jag höll på att åka fast av farbror polisen och bli med väldigt dyra böter MEN. De lös på mig men sen såg jag ingen polis efter det. Det tackar jag verkligen för. Ajja bajja! Inte köra så fort fan! Det var inte ens med meningen men när jag märkte det så stod de redan och lös på mig.
Jag och Milo åt iallafall middag hemma hos farmor sen åkte vi hem till min mor och spenderade kvällen. Och mös med några av mina kusiner.

På Lördagen så var det arbetsdag ute där mamma bor så jag och Milo åkte dit och grillade korv och lekte ute hela dagen.
Jag lämnade kvar Milo där sen åkte jag till Maria och "firade" våren. Vi han även ut på krogen en sväng och jag kan ju meddela att jag var lite onykter men vi hade trevligt. =)

Söndagen spenderades i stort sätt hela dagen utom hus först med Rasmus och milo. Vi lekte i parken och åt lite lunch. Senare kom Karro med familj och lekte ute med mig och Milo då pappa inte orkade vara ute längre. Vi lekte i parken ändå tills klockan fem. Mycket mysigt! Sen blev det hem och bada en VÄLDIGT skitig Milo. =)
Idag har jag jobbat. Fick även reda på att jag fick fortsatt vikariat till semestern. Alltså vecka 29. Jag blev mycket glad över detta kan jag meddela! Känns jätte skönt och så roligt då jag verkligen trivs där jag är nu. Mina kunder är underbara och så trevliga!

Nu blir det att titta på "en unge i minuten". Jag älskar detta program. Så häftigt att se varje gång. Kvinnokroppen är fantastisk som klarar att bära och föda barn. Jag gråter varje gång blödig som jag är! =)

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar