söndag 3 april 2011

Underliga känsla

Idag har jag haft en jobbig känsla i kroppen. Jag har inte kunnat sätta fingret på vad det kan vara. Inte nu heller.
Men det är många tankar som susat i huvudet idag också. Ang mycket.
Jag önskar att vissa saker var som förr. Men nu är det som det är. Det känns bara så himla tråkigt att så många missförstånd har gått och förstört så mycket. Inte nu dock, men förut.
Helgen som har vart har vart bra.
Lördagen började med att min älskade Emelie födde en liten pojke! Grattis i massor min underbara vän!
Dagen spenderades med Jessica, Alvin och Leon. Mycket mysigt var det. Efter det åkte jag och Milo hem till min mor och åt lite sen hem till oss. Väl hemma fixade jag i ordning mig lite snabbt sen åkte jag och hämtade Jessica. Vi hade ensamtid tid på Heron. Vi kollade på bio och pratade en massa strunt. Det var en riktigt trevlig Lördagskväll.

Idag har jag och Milo vart på promenad. Sen hem och lagade lassange. Rasmus kom hem från jobbet och vi åt lite middag. Sen gick jag och Milo, mitt i regnet ner till Maria och Livia. Maria fyller nämligen år idag. Grattis grattis!
Vi pratade en massa och barnen lekte.

Jag tycker det är så tråkigt att man inte hinner träffa alla som man vill. Men dessvärre är det ju så här när man jobbar. Jag vet att de flesta av mina vänner också tycker det är jobbigt men vad finns det att göra? Så här är ju vuxenlivet. Man får passa på sen när det är helg och när man har semester så klart. Tacka han där uppe att man iallafall har telefon så man kan ha lite kontakt. =) Jag tänker på er alla mina vänner även om vi inte ses eller hörs så ofta.

Nu ska jag kolla klart på BB sen blir det bingen så jag orkar upp imorgon kl 05:15.
Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar