söndag 10 april 2011

Det känns konstigt

Ja det mesta känns mycket märkligt just nu. Känner inte riktigt igen mig. Men så är det väl. Upp och ner gångar. För mycket fattas... Viktiga ting i mitt liv fattas...
Jag älskar att jobba! Det ska bli så skönt med Måndag igen. Återgå till vardagen så man kanske inte behöver använda hjärnan på samma sätt som man gör när man är ledig.
Jag och Milo har haft en underbar helg. I Fredags så åkte jag från jobbet och hämtade Milo sen åkte vi direkt hem till min mor. Och hade Fredagsmys.
I Lördags så gick jag och Milo på promenad med Emelie och lilla Benjamin. Det blir inte att man ses så ofta längre. Dessvärre är det ju samma med alla mina vänner. Men vi pratade en massa skit och såg även min första tusselago för i år. Med andra ord betyder det vår!
Efter det åkte vi och hälsade på Rasmus i garaget sen åkte vi hem till mammsen igen. Där bakade jag lite sen lagade jag och mamma mat. Efter det blev det promenad hem till min mormor och morfar för att fika lite.

Idag hade vi mysdag med Maria, Åsa samt våra barn. Vi lekte ute i lekparken sen inne hos Maria och barnen åt lunch. Efter det åkte jag och Milo hem till min farmor och farfar så jag kunde fixa mitt hår lite granna. Sen in i bilen och för OVANLIGHETENS skull åkte vi hem till min mamma igen. Haha. Vi funderar på att kanske bygga ett till hus där så behöver vi inte åka hem imellan. ;)

Jag köpte med mig lite köttfärs och gjorde pannbiffar med sås och potatis. Sen kom Rasmus också och vi alla åt middag. Sen blev det till att åka hem och lägga Milo.

Snart ska jag kolla på Big Brother sen blir det bingen.
Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar