tisdag 26 april 2011

Måndag fast Tisdag.

Jag har haft en helt fantastiskt underbar helg kan jag lova. Men mycket sol och mys med min älskade lilla Milo. Soleksem fick jag också. Självklart som vanligt.

Idag har det vart mer eller mindre kaos på jobbet kan jag tala om. Skönt när allt återgår till vardagen för nu var det mycket snurrigt på bla. killarna som transporterar varor till oss. Jag blev kvar en extra halv timme på jobbet. Men Milos mormor hämtade honom från dagis så jag åkte dit efter.

Jag har inte så mycket mer att skriva nu. Passade mest på i reklamen. Nu fortsätter Desperata Hemma fruar.
Natti natt Gott folk!

1 kommentar:

  1. Hahaha ja efter definitionen av dam.. Så sovgott lilla gumman hahaha.

    Vem säger att allt är en dans på ros..

    http://sillens.bloggplatsen.se/

    Ha det gott. Å ta vara på det lilla.

    SvaraRadera