torsdag 14 april 2011

Trött

Jag är helt sjukt slut. Mycket på jobbet idag iallafall sista timmen. Kom inte därifrån förens ca tjugo över 4. Sen skulle det tas en promenix till bilen också. Jag var ju inte hemma fören straxt innan fem. Då var det bara kasta i sig middag och pussa lite på Milo innan tvättstugan satte igång. Rasmus och Milo åkte iväg och jag städade här hemma. Nu är jag iallafall klar i tvättstugan. Milo sover och Rasmus åkte och hjälpte en vän med däcken på bilen.

Jag har sovit mindre än 5 timmar i natt. Som vanligt och inte blir det bättre idag heller då klockan ringer kvart över fem. Men men snart är det helg. Då ska jag ta igen min förlorade tid med min älskade son. Jag saknar honom så sjukt mycket på veckodagarna. Jag älskar att jobba men jag saknar "Milo och mamma tid".

Sista dagen för vinterdäck idag.

Japp det var det. Ska man kanske försöka pallra sig ner i bingen och få någon timmes sömn?
En bra tanke iallafall.

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar