lördag 3 april 2010

Kväll

Japp då var denna dag också avklarad. Vi har även vart en sväng förbi mammsen. Och så har jag och Milo tagit oss ett bad hä hemma. Jag hade tänkt att avrunda kvällen med ett eller två glas vin. Men nepp så blev det inte.

Det hade ju vart gott men det känns konstigt när jag nu råkar vara den enda i denna lilla familj som är vaken. Kanske tar mig ett glas imorgon då istället eftersom det är röd dag på Måndag också eller nästa helg.
Jag höll på och planera för en tjejkväll hos mig för mig och alla mina tjejor. Men planen sprack ganska så fort med att helgen ska passa för alla plus barnvakt. Det gick liksom inte. Kanske får planera in något tills i Maj då.

Nepp nu ska jag ta mig en cigarett och fortsätta frossa i mig mina nötter mmm gott! Man får unna sig på helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar