söndag 4 april 2010

Söndag

Jag var ute och roade mig igår. Gubben och Milo körde in mig till faster och vi gick ut och dansade. Så skönt att komma ut. Jag trodde det skulle dröja hur lång tid som hälst innan jag kom ut nästa gång men nepp. Nu var jag det igår. Efter kom gubben och hämtade oss och vi körde hem faster igen innan vi tillsist åkte hem och la oss.


Det var en trevligt kväll igår fasten den var spontan. Tack faster för det. =)

Idag ska vi inte göra så mycket. Jag och Milo ska ut och gå en sväng men annars tror jag inte att det blir så mycket mera. Eller vi får se när pappa Rasmus kommer hem. Han är och hjälper sin bror med något nu. Milo ligger som vanligt i sin babysitter och leker med sitt babygym. Men det verkar som jag suttit för länge vid datan nu för han ropar på mig.
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar