måndag 19 april 2010

Sol sol underbara sol

Idag är det sol. Och jag och Milo ska gå ut och vara ute idag. Igår hämtade jag nya vagnen som stod hos svärfar och som jag inte ville ha egengtligen men nu vill jag ha den istället. Hjulen gör att det går lättare att styra. Jag ska testa så får vi se vad jag tycker. Jag kanske får för mig att byta tillbaka sen igen. Den andra vagnen står iallafall just nu hemma hos mamma. Vi är ju där ganska ofta så då slipper jag packa ner en vagn i bilen. Det är bara ta den som står där om Milo ska sussa ute eller om vi ska på promenad.


Träningsvärk har jag i hela kroppen men det har jag fasiken haft ett par dagar nu. Men det är bara att fortsätta bså försvinner den.

Nu återstår det att se om dagen bjuer på något mer spännande. Jag återkommer.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar