fredag 6 maj 2011

Äntligen helg igen

Det ska bli så underbart mysigt och härligt att få umgås med min son hela dagarna nu på helgen. Vi ska minnsan kramas och pussas varesig han vill eller inte. =)

Idag har snälla Karro hjälpt mig och slingat mitt hår. Under tiden har våra små busungar passat på att riva hela haket hemma hos dem.

Kan ju inte mer än säga att jag är jätte trött nu. Och efter att ha klivit upp 05:15 hela veckan så förtjärnar jag, tycker jag, sovmorgon imorgon. Snart blir det bingen för min del iallafall.
Vi har inga direkta planer denna helg mer än att vi ska förmodligen åka till torekällberget och titta på djuren med Milo. En sväng till mammsen tänkte jag att vi också skulle hinna med så Milo får leka med mormor och morfar.

Konstiga saker har hänt. Av någon anledning jag inte kan förstå. Jag fattar helt enkelt inte. Men ibland finns det inte anledning till allt som sker i livet. Bara att bita hop och se vart det leder.

By the way... När jag nyss var ute och rökte såg jag ett stjärnfall. Den ni!

Nej nu pallar jag inte mer. Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar