söndag 15 maj 2011

Söndag...

Helgen har vart trevlig. Igår tillbringades hela dagen hemma hos Milos gammel farfar. Där var även rasmus faster, kusin och pappa med sambo. Så Milo har fått träffa en del av sin släkt. Idag ska vi även på middag med alla dem plus att Milos farbror kommer med sin familj. Ska blir trevligt. Det är tyvärr inte så ofta som Rasmus faster med familj är här nere så man får ta vara på tiden. =)

I går kväll när vi kommit hem så åkte jag på kvällsfika hemma hos min fina faster. Vi satt och pratade en massa strunt ett tag. Sen åkte jag och hämtade Maria som var och festade så hon kunde få komma hem till Nykvarn också.

Idag har jag fått sovmorgon. Vaknade något utvilad straxt innan nio. Vilket kändes skönt med tanke på att jag knappt sovit så mycket första delen av natten. För då roade jag mig med att försöka hosta ut mina lungor. =/
Nu har jag tvättat två maskiner. På dagen nu så blir jag och min lillfis hemma. Har verken bil, vagn eller bilstol hemma så...
Nepp hänga sista maskinen nu innan Milo vaknar.
Ha en trevlig Söndag trots regnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar