måndag 8 augusti 2011

Jahapp...

Idag ar jag till läkaren med min tå som inte haft känsel sedan februari. Det gick lite sisådär kan jag tala om. Hade nämligen Milo med mig och han ville ju inte sitta still. När läkaren undersökte mig så hällde han kakor på hela golvet. Röjde som attan överlag inne i rummet samt drog i mig när läkaren kollade min rygg. Ja... Inte är det lätt inte. Jag kan ju medela att jag höll på att sätta mig ner och börja gråta men vad hade det hjälpt? Nepp det var bara bita ihop och gå där ifrån fastän hon inte var riktigt färdig. Hon ville att jag skulle komma tillbaka imorgon fastande och lämna prover samt träffa henne en snabbis innan jag och Milo ska iväg. Jag har försökt få ta på barnvakt till de kanske 45 minutrarna imorgon bitti, dessvärre utan vidare framgång.
Jag får helt enkelt ta med mig honom till läkaren igen. Det får gå som det går. Det kanske var dumt att söka hjälp ändå. Tror inte att de kan hjälpa mig ändå.

Imorgon efter jag vart hos läkaren så ska Milo på inskolning på sitt nya dagis. Jag hoppas han ska gilla det. Han älskar ju att gå på dagis så, så länge fröknarna och barnen är snälla så ska det funka kanon tror jag. Han behöver verkligen börja på dagis nu igen. Han har ju vart otroligt rastlös. Speciellt de senaste dagarna. Han är ju lite halv vild minst sagt mitt lilla hjärta. Men jag älskar honom mer än allt ändå! =)

Nepp nu blir det en cigg för mig innan filmen som går på tv börjar igen.
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar