måndag 1 augusti 2011

Mitt i semestern.

Och jag verkar ha kommit i en svacka. En liten depp period helt enkelt. Jag fattar inte varför eller vad som är fel men... Jag vill i stort sätt inget längre. Jag vill inte boka in mig på något, jag vill inte städa, vill inte gå och lägga mig. När jag väl går och lägger mig så vill jag inte gå upp på morgonen. Ja det är ännu mera saker som fröken inte känner för att göra men jag orkar inte rabbla upp allt här.

Jag behöver lite ensam tid känner jag. Tid att bara vara Linda. Missförstå mig inte nu. Jag älskar att vara med min son. Men ibland så måste jag få vara mer än bara mamma.
Det känns även som att jag inte blir förstådd. Snarare missförstådd av många just nu. Jag vet inte, jag kanske skickar konstiga signaler? Jag vet att jag är sur och tvär här hemma på gubben. Kan inte hjälpa det just nu. Jag vet att det är fel. Och jag vet att jag överreagerar på vissa saker. Jag vet att jag höjer rösten i onödan. Men i stridens hetta kan jag inte behärska mig. PMS kanske? Det verkar ju vara en åkomma som jag dragit på mig det senaste året. Något som jag aldrig någonsin lidit av innan men tydligen har det nu börjat påverka mig. Kanske blir så med åldern. Eftersom jag nu är så gammal.(24?!) Min kropp verkar iallafall tycka att jag är äldre.

Nepp. Färdig deppat framför här. Nu ska jag ta en cigarett.
Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar