fredag 28 maj 2010

Fredag 28/5

Dagen har spenderats med Jessica och barnen. Mycket trevligt. vi har lunchat ute och så var vi till cina också och fikade och pratade en massa strunt som vanligt.
Efter det gick jag och Milo hem för jag hade tvättstuga.

Milo lekte med sin farmor och hennes sambo under tiden medans jag sprang upp och ner i tvättstungan som en jojjo. Efter ett tag kom gubben hem och svärmor fick åka hem till sitt. Rasmus jobbade över idag så det var därför jag behövde lite extra hjälp. Det är ju inte lätt att kånka på både barn och tvättkorg i alla trappor. Det har jag ju redan testat.

På kvällen var svärfar förbi en sväng. Så idag har Milo träffat både farmor och farfar. Och det tyckte han var roligt.
Milo har sovit dåligt i dag på dagen och strulat en del nu på kvällen också. Jag vet inte riktigt varför han inte vill sova. Men jag hoppas att jag får några timmars sömn inatt ändå. Halsen min har börjat krångla. Bara jag inte är på väg att få halsfluss. Det är ju det värsta jag vet och dessvärre har jag det nästan varje gång jag blir sjuk och då blir jag riktigt dålig. Då är det inte roligt att ha en liten att ta hand om sammtidigt.

Killarna sover nu så jag ska väl ta och göra desamma. Hoppas jag får sovmorgon i morgonbitti nu när gubben är hemma. Håller mina tummar!

Det blir inga bilder idag för jag håller på att ladda in dem i datan från kameran men det skulle ta 45 min och det orkar jag inte vänta.
Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar