lördag 22 maj 2010

Skön dag med min lilla familj

Vi var till Ikea och strosade runt i några timmar. Jag bara älskar Ikea. Där införskaffades både det ena och det andra bland annant en stol till Milo med bord och ett babygym. Jag sprang runt och letade efter en sackosäck men det fanns ingenstans. =( Jag vill så gärna ha en till Milo men jag får väl leta någon annanstans.



Efter det åkte vi vidare och införskaffade mig en ny telefon. Min gammla ekar när folk pratar med mig plus att den tappar motagningen hela tiden. Det blev en sonny ericsson vivaz.

Härlig dag att spendera dagen på med tanke på att jag nu är arbetslös. Men men sånt som behövdes så varför inte? Någon gång måste jag också få något. =)

Mina killar ligger på sofflocket här brevid mig och sussar. Det har dom gjort i stort sätt hela kvällen. Men jag ska väl försöka få dom båda i bingen snart tänkte jag.

Nu ska jag fortsätta kika på filmen som går på tv.
Hoppas ni alla haft en bra kväll.

1 kommentar:

  1. Hej, hittade hit via Marys blogg. Ville bara säga att en saccosäck finns att köpa på Jysk för typ 400 spänn, fast den ät liten men passar bra åt min kille som är 1,5 år så det ska nog funka :)

    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera