tisdag 18 maj 2010

Sol sol underbara sol

Detta är jag just nu!


Det har vart en hel dag i solen idag med Ida och Lea. Milo och Lea har legat under ett paraply medans både jag och Ida har suttit i solen. Vilket kommer medföra att jag kommer få mycket ont när det är dags att sova. Ska fasiken köpa både mig och Milo en solkräm. Det finns ju för barn det är väl solskyddsfaktor 50. sen ska han få en solhatt eller en keps också.

Just nu har jag tvättstuga och gubben milos pappa är hemma med oss. Han har hand om Milo medans jag springer där nere. Jag älskar när vi är hemma alla tre. Det sker på tok för sällan.

Nu ska jag dricka mitt kaffe innan det är dags att springa ner igen.
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Bra att ta på lillen nåt på huvudet. Känns som det blivit mordernt att inte skydda barns huvuden. Tycker ialla falla att mössa, keps eller liknande blivit en bristvara på småfolket. Dom kokar ju... Hoppas du får det röda att bli annat.. Själv blir jag grisskär å så e det borta efter 3 dar typ suck..

    SvaraRadera