torsdag 20 maj 2010

Underlig Torsdag

Dagen började kanon. Jag och Milo spenderade förmiddagen och en bit på eftermiddagen med Sandra och Filla. Vi var ute på promenad i det fina vädret. Efter det åkte vi en sväng till Milos mormor och satt ute i det fina vädret där innan vi till sist åkte till Ica Maxi. Där införskaffades det mat och blöjjor till Milo. Efter det hamnade vi spontant i brunsäng och delade kvällen utomhus i någon timme med Dessi, Karro, Matte samt barnen. Men nu är det färdig flängt så nu är vi hemma.
Fast... På parkeringen stötte vi på Anna och Kim som hängde med upp på en kaffe. Många har vi hunnit träffa idag iallafall. Sitter i tankar på om man kanske ska träffa Jessica imorgon men vi får se. Måste ju få tag på henne först. =)


Mammas underverk! Vad skulle jag göra utan dig?

Jag ringde chefen idag för att få reda på när jag ska komma tillbaka och jobba. Måste ju planera med dagis och så. Men mina vänner!...


Jag har ju inget arbete att gå tillbaka till... Tydligen.
Så nehepp då var man arbetslös igen då. Bara att börja söka arbete i Januari eller februari då. Får försöka få dagis platts till Milo tills Februari eller Mars då. Eller jag vet inte.
Jag vet inte vad jag känner. Men jag tycker det är dålig stil bara för jag har jobbat hårt och vart en väldigt bra och duktig anställd. Men men... Livet har många gåtor därav är ju även detta en gåta för mig då jag tycks bli av med varje arbete jag har när jag blir gravid eller får barn. Av någon konstig anledning. På´t igen bara! Något jobb ska jag nog kunna fixa mig nästa år. Så nu var det färdig älltat.

Imorse var det någon som försöt slanga ur gubbens bil också. Se på fasen! Det springer folk här och tycker att dom ska köra upp andras soppa minnsan. Vad dom måste blivit ledsna när dom insåg att gubben hade soppatorsk då! Haha!

Nepp gott folk nu ska jag ta mig en kvällscigarett innan jag gör mig klar för bingen.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar