måndag 17 maj 2010

Underbara Måndag

Vilken härlig dag. Solen skiner och jag med den.



Idag har vi vart hos min barnmorska och skaffat preventivmedel. Har nga planer på en till bebis riktigt ännu. =) Emelie var med och passade Milo medans jag var där inne.
När jag gick ne till bilen för att åka in upptäcker jag att mitt tanklock låg på taket. Det var alltså någon jävel som har försökt slana ur min bil. Tur att jag inte hade så mycket soppa innan då. Slanga av folk så där? Köp er egen j-vla bensin! Jag vill inte betala för er!
Hur som Emelie hade en 50-lapp i fickan så vi kom fram och tillbaka till södertälje ändå. Och det gick bra hos barnmorskan.

Vi har även vart ute på 2 promenader och ätit lunch har vi också. Det blev lax och potatis med grönsaker och citron-och dillsås. Mumma var det.

Nu ligger Milo och leker i sitt babygym med pyamasen på. Snart blir det bingen för hans del. Han brukar gå och lägga sig för natten den här tiden.

Nepp nu ska jag dricka mitt goda kaffe här och glo runt lite innan Milo blir trötter och arg.

1 kommentar:

  1. Nä fy, ingen hyfs alls. Slanga bensim på ljusa dan... Tur att det ordnade sig.

    Kram Lena

    SvaraRadera