torsdag 27 maj 2010

Torsdag 27/5

Idag har vi vart på stan med Ida och Lea och shoppat lite kläder till Milo. Det gick på mer pengar än vad plånkan tillät men så är det! kan lägga upp bilder på det senare om jag kommer ihåg. Det här med att vara mamma är minst sagt vimmsigt värre. Man glömmer både det ena och det andra, och jag har gjort bort både mig själv och gubben på affärer. Men men ett gott skratt har iallafall jag fått av det, och dem som vet säger ju att det förlänger livet.

Lite bilder från Tisdagen och Onsdagen bjuder jag på här nedan. Jag måste ändå säga att jag är allt för dålig på att ta kort fasten jag alltid har kameran med mig.

Idas mammas vovve Sting ville bada.


Babyträff med mammagruppen. Det var avslutning.


Bus i Milos babygym.


Så här fin är man när man ätit äklig potatis =)


Milo och Lea kollar på tv.


Jag har letat som en galning efter Vampire Diaries finns ingenstans. Jag vill ju se den nya sesongen men nepp ni. Den har inte ens börjat spelats in än. Åh... Jobbigt. Men men jag får kolla på dom gammla avsnitten och självklart det som går på tv. Och den nya Twilight som är på gång har inte premiär förens i Juni. Jobbigt med detta. Jag väntar ju som en toka!

Imorgon ska vi träffa Jessica, Alvin och Leon. Det ska bli trevligt. Lite senare på kvällen har jag tid för tvättis. Inte allt för skoj men det är ju sånt som måste göras också.

Nu blir det lite fix inför natten och sedan bingen för fröken. Båda mina grabbar ligger just nu och sussar gott.
Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar