måndag 22 november 2010

God morgon denna Måndag

Det känns som en underbar dag idag. Trotts att det är kallt ute, inget fint väder, lite sömn. Ja allt. Men jag mår tipp topp. Inget ska få stoppa mitt härliga humör idag!

Milo har vaknat en gång i timmen hela natten. Det verkar ha gått och blivit hans nya grej. Men han har inte ätit välling. Bara gnällt. Jag har försökt ge honom älling men han har tagit bort huvudet. Han är så snorig så han får väl ingen luft när han ska äta stackarn. Morgonen har vart jätte bra. Haft en underbar son med bra humör. Han somnade snällt i sin säng nu på förmiddagen också. Utan protester!? Den ni! Det är inte offta det sker.

Snart bär det av hem till Milos farmor. Eftersom jag fortfarande är billös så åker jag och Milo buss. Funderar på att promenera hem till henne sen från centralen. Det är en lång backe och det är en bra bit. Men jag behöver verkligen röra på mig så allt i kroppen ska komma igång. Det strejkar nämligen just nu. En hel del av min kropp.

Ha en fn dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar