tisdag 30 november 2010

Tisdag som känns som Måndag

Det känns som om jag har missat en dag denna vecka. Men det är ju inte hela världen. Igår skulle jag julpynta... Det blev inte så mycket då jag såg att det mesta av mitt julpynt har gått sönder. Men glitter blev det lite här och var äevn en julstjärna i fönstret. =) Glitter is the thing! Finns det något finare än sånt som glittrar och glimmar?


Snart bär det av till BVC för 10 månaderskontroll för Milo. Sen ska vi hem till Milos farmor så de kan busa lite med varandra.
Milo sover lite middag nu och jag ska försöka slita mig ifrån datan och klä på mig medans han sover. Måste nämligen köpa lite mellis till honom då han ick för sig att äta frulle så tidigt idag.
Natten har inte vart rolig. Jag vet ju varför. Det är ju den där tanden som är på gång men usch så den har ställt till det. Först Milos mage sen nu är rumpan helt sårig. =( Sen dessa halvt sömnlösa nätter. Inte kul för verken mamma eller Milo.

Nepp ha en bra dag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar