lördag 20 november 2010

Helt otroligt

Jag längtar till allt julstök så mycket att jag nästan spricker. Ge mig jul NU!
I förregår bytte jag gardiner och hade en sådan lust att dra fram julsakerna. Men jag tog mitt förnufft till fånga och insåg att jag får vänta yttligare en vecka. Idag ville jag åka och handla julklappar. Även detta fick vänta. Men åhh... Det pirrar i hela kroppen!
Detta ska bli en underbar jul även som den förra!


Utöver det så har vi vart förbi Maria och Livia idag. Sen åkte vi med pappa Rasmus och handlade lite. Sen blev det hemgång igen och jag lagade lite lassange till middag. Det var gottis! Nu på kvällskvisten sitter jag här. Håller på med lite chocklad muffins då jag blev så sugen på något. Vin har jag också hällt upp med har planer på att spola ner det i slasken. Det var inte alls så gott som förra helgen så jag skippar nog detta idag.

Hoppas ni har en underbar kväll!

1 kommentar:

  1. Ja så som du låg i förra julen med bak.. Kan jag förstå att det kliar i fingrarna.

    SvaraRadera