onsdag 16 februari 2011

Idag har vi...

Åkt buss. Vi åkte hem till Jenny och hälsade på. Vi ses allt för sällan. Men så är det med många av mina vänner. Verken jag eller dem har tid i mellan åt. Det känns lite trist men så är ju livet.
Vi hade iallafall en trevlig dag. Rasmus kom och hämtade oss efter jobbet och vi åkte och handlade lite till dagens middag. Det blidde kyckling pasta sallad. Mumma var det.

Nu sover killarna och som vanligt sitter jag ensam vaken, och förbannar mig själv för att jag inte tvättade av mig tidigare som jag tänkte. Samma visa varje dag. Men inte fasiken lär jag mig.

Snart blir det bingen även för min del. Jag ska bara göra alla dessa miljoner saker som jag egentligen hade kunnat låta bli. Även det som vanligt.
Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar