söndag 13 februari 2011

Söndag

Idag har vi vart på kalas. Men det blidde ingen tårta för min del då jag försöker hålla igen på sånt. ;)
Efter det åkte jag och Milo med min mor hem och jag lagade lassange till hela drösen. Mumma blev det.
(Milo hemma hos mormor och morfar, gosar med vovven!)

För övrigt så måste jag nog ändå säga att jag är på piss humör idag. Är så irreterad på vissa personer... Inte bara personer utan även saker. Nej inge kul men sånt är livet. Allt kan ju inte alltid vara perfekt.
Jag hade iallafall gjort en stor vinst på hela 285 kr på Lotto. Den ni! Det är det mesta jag någonsin vunnit. Så det tackar jag för!

Nej nu ska jag muttra vidare. Koka mig en kopp te och kanske ta en cigarett. Men jag drar mig lite med tanke på att det är ca -15 ute. Brrr...

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar