tisdag 30 mars 2010

Dagen dårå

Inte har det hänt så överdrivet mycket intresant i vårt liv idag. Har vart på stan en sväng som jag skrev tidigare sen var vi hos mormor och hälsade på. Efter det blev det hemgång. Här hemma har det busats lte grann. I den mån som har gått. Milo har lekt i sitt babygym som morfar köpt till honom. (Mamma jag köpte det men morfar betalade)


Vi har även tagit ett bad. Det tycker plutten mycket om. Han pratar och skrattar när han sitter i badet med mamma. =)
Jag han börja ge honom lite mat när vi kom upp därifrån men han somnade mitt i allt. Han har vart väldigt vaken idag så det är klart man blir trötter då. Så nu ligger han här i sin babysitter och sover.
Jag har ännu ingen aning om vad morgon dagen har att erbjuda men det återstår ju att se. Kanske städa av lite här hemma? Vem vet plöttsligt händer det. Haha nu lät det som att det var skitigt utav bara fan här men det är det inte. Jag lovar. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar